Διάσημες ρήσεις περί Ελλήνων (Μέρος Ι) ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΕ ΕΛΛΗΝΑ







ΤΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ ΤΗΣ ΟΡΓΗΣ
«Καταραμένε Έλληνα1!
Όπου να γυρίσω τη σκέψη μου, όπου και να στρέψω τη ψυχή μου,
εσένα βλέπω, εσένα βρίσκω…
Λαχταρώ Τέχνη, Ποίηση, Θέατρο, Αρχιτεκτονική, εσύ είσαι
μπροστά, πρώτος, αξεπέραστος!
Αναζητώ Επιστήμη, Μαθηματικά. Φιλοσοφία, Ιατρική, εσύ είσαι
οδηγός και ανυπέρβλητος!
Διψώ για Δημοκρατία, Εντιμότητα, Ισότητα, εσύ είσαι
μπροστά μου αμίμητος και ασυναγώνιστος!
Καταραμένε Έλληνα, καταραμένη γνώση. Γιατί να σε αγγίξω;
Για να αισθανθώ πόσο μικρός είμαι, άσημος, ασήμαντος;
Γιατί δε με αφήνεις στη δυστυχία μου και στην ανεμελιά μου;»




Φρίντριχ Σίλλερ (Friedrich Schiller, 1759-1805),







«DEUTSCHLAND, DEUTSCHLAND UBER ALLES»!
(Πάνω απ’ όλα η Γερμανία) Η αλαζονεία της (υλικής) δυνάμεως! «Καταραμένε Έλληνα». Εγώ είμαι Γερμανός, φυλετικά ανώτερος, υλικά και οικονομικά ισχυρότερός σου. Είμαι ο Κάρολος ο Μέγας ή ΚΑΡΛΟΜΑΓΝΟΣ (768-814), ο ιδρυτής του Α΄ Ράιχ2 (Reich), δηλαδή της Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας του Γερμανικού έθνους! (Μόνο που αυτή δεν ήταν ούτε Αγία μήτε Ρωμαϊκή).
«Καταραμένε Έλληνα». Εγώ είμαι ο Γερμανικής καταγωγής ΒΑΛΔΟΥΪΝΟΣ ΤΗΣ ΦΛΑΝΔΡΑΣ, που το 1204, ως Αρχηγός των Σταυροφόρων, στην Δ΄ Σταυροφορία, εκυρίευσα την Κωνσταντινούπολη, αφού ο τότε Αυτοκράτορας σας ΑΛΕΞΙΟΣ δεν είχε να μας πληρώσει όλο το ποσόν που μας υποσχέθηκε για να τον βοηθήσουμε ν’ ανακτήσει το θρόνο του.
Αλλά η αδέκαστη ιστορία έχει καταγράψει στις μαύρες σελίδες της όλους εκείνους τους φοβερούς βανδαλισμούς, τις φριχτές σφαγές, τις απίστευτες αρπαγές, τις ανήκουστες λεηλασίες και τις πρόστυχες πράξεις των Καθολικών Φράγκων κατά των ορθόδοξων Ελλήνων. Τότε οι Σταυροφόροι άρπαξαν από τον ιππόδρομο της Πόλης και τα 4 σε φυσικό μέγεθος χάλκινα άλογα, που τα πήγαν και τα τοποθέτησαν πάνω από την κεντρική πύλη του Ναού του Αγίου Μάρκου στη Βενετία! Και ο σημερινός επισκέπτης θαυμάζει βέβαια το φυσικό κάλλος αυτών των αλόγων, τα οποία ανίδεος θεωρεί Βενετσιάνικά, διότι αγνοεί την πολιτισμική κακουργία των Φράγκων. «Καταραμένε Έλληνα». Είμαι ο Γερμανικής καταγωγής Αυστριακός Διπλωμάτης Κλέμενς Φον Μέττερνιχ (1773-1859), που σφόδρα εναντιώθηκα και καταπολέμησα λυσσωδώς την Εθνική σας εθνεγερσία το 1821. Δεν τα κατάφερα βέβαια, μα ο σπόρος που έσπειρα δεν πήγε χαμένος. Διότι τον επόμενο αιώνα (το 1974), ο υπεράξιος μαθητής και θιασώτης μου, ο ΥΠ.ΕΞ. των Η.Π.Α., ο Γερμανόσπορος Χένρι Κίσσινγκερ, ο αποκαλούμενος και «μάγος της Διπλωματίας», σας έφερε τον Τούρκο Αττίλα στην Κύπρο!
«Καταραμένε Έλληνα». Είμαι ο Γερμανός Ιστορικός Γιάκομπ Φίλιπ Φαλμεράγιερ (Fallmerayer 1773-1859), που διακήρυξα πως εσείς οι νεοέλληνες δεν είσθε γνήσιοι απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων, αλλά των Σλάβων, αφού η χώρα σας κάποτε κατακτήθηκε από τους Σλάβους (6ος μ.Χ. αιώνας).
Έλα σου όμως που αυτές οι αντιεπιστημονικές θεωρίες, που προκάλεσαν δικαιολογημένα σφοδρή αντίδραση, κονιορτοποιήθηκαν από ξένους και Έλληνες ερευνητές, ιδίως δε από τον εθνικό των Ελλήνων Ιστορικό Κων/νο ΠΑΠΑΡΗΓΟΠΟΥΛΟ, που έκλεισε τ’ απύλωτα στόματα των ψευδοεπιστημόνων.
Αλλά, καθώς φαίνεται «ο πολύς» Φαλμεράγιερ ή αγνοούσε είτε παραγνώριζε την περίφημη ρήση, που διατύπωσε ο υστεροβυζαντινός διακεκριμένος λόγιος και φιλόσοφος ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΕΜΙΣΤΟΣ ή ΠΛΗΘΩΝ (1360-1452), που απεφάνθη και είπε «ἐσμὲν Ἔλληνες τὸ γένος, ὡς ἥ τε φωνή καὶ ἡ πάτριος παιδεία μαρτυρεῖ». Και νεοελληνικά: «Είμαστε Έλληνες ως προς το γένος, τη φυλή, καθώς και η ομιλία -η γλώσσα μας- και η πατροπαράδοτή μας εκπαίδευση και μόρφωση επιβεβαιώνει».
«Καταραμένε Έλληνα». Είμαι ο Γερμανός Κάιζερ (Αυτοκράτορας) Γουλιέλμος ο Β΄, που με την «πορεία προς Ανατολάς» («Οστ πολιτίκ») άφησα τους Τούρκους να σας κατασφάξουν και αργότερα (1922) να σας ξεριζώσουν από τις πανάρχαιες και πατρογονικές σας εστίες στη Μικρά Ασία. Είμαι ο περιβόητος Γερμανός Στρατηγός Λίμαν Φον Σάντερς, ο επιμορφωτής και αναμορφωτής του Τουρκικού Στρατού, ο εισηγητής του Εθνικού διωγμού και της γενοκτονίας σας στη Μικρά Ασία. Ναι, εγώ είμαι ο εμπνευστής της δημιουργίας των περιβόητων ταγμάτων εργασίας (αμελέ ταμπουρού), όπου δούλευαν καταναγκαστικά όλοι οι άνω των 45 ετών άνδρες, στα βάθη της Μικράς Ασίας, και σε λατομεία, ορυχεία κ.α.π. έργα. Και όλοι αυτοί κάτω από εξοντωτικές συνθήκες δουλείας πέθαιναν από πείνα και αρρώστιες.
Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις

Σχόλια

(Εδώ Κλίκ)*** Επιλέξτε αναρτήσεις ανά Εβδομάδα*** (κλίκ εδώ)

Εμφάνιση περισσότερων

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΚΑΪ TV ΣΤΟ Ε.Σ.Ρ. ΓΙΑ ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΜΙΣΟΥΣ

Το Πεκίνο «αδειάζει» τον αεροπορικό χώρο στα Στενά- Συγκεντρώνονται δυνάμεις Ακυρώνει ή αναπροσαρμόζει πτήσεις στην περιοχή των Στενών της Ταϊβάν

Μπήκαν στις σήραγγες του Azovstal Τσετσένοι (βίντεο) «Δόθηκε εντολή να καθαριστεί πλήρως η Μαριούπολη»

Μ.Ζαχάροβα: «Εξαφανίστηκε Αμερικανός δημοσιογράφος στο Χάρκοβο επειδή αποκάλυπτε τις ωμότητες των Ουκρανών νεοναζί»

Ο Πρόξενος κ. Ανδρουλάκης δέν είδε ,καί δέν άκουσε ..Τίποτα..; ;

ΝΑ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ "ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ" ΣΤΗΝ ΜΠΟΥΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ....!!!!!

Αποφασισμένοι πλέον οί Ρώσοι νά ισοπεδώσουν όλες τίς Στρατιωτικές Υποδομές τών Ουκρανών

Στέλνουν ¨οπλα( βίντεο) στό Ουκρανικό καθεστώς μέσω"πολιτικών πτήσεων".....!!!!!

Η πίστη του στα εμβόλια δεν τον δικαίωσε. Πέθανε από Covit ό 3πλά εμβολιασμένος Γ.Κυριόπουλος

Πορεία διαμαρτυρίας για την πολεμική κατά της Ρωσίας από Έλληνες σήμερα

Επιστροφή