ΕΡΩΤΕΥΤΙΚΑ ΤΟΝ ΔΙΑ-ΒΟΛΟ " ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΥΡΟΒΙΖΙΟΝ "

 Ιδού το τραγούδι που επέλεξαν οι "αρμόδιοι" για να εκπροσωπήσει την Κύπρο στην Eurovision, που δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας ύμνος στον Διάβολο..

Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ
Ερωτεύτηκα, ερωτεύτηκα
Έδωσα την καρδιά μου στο el diablo, el diayblo
Τα παράτησα, τα παράτησα
Γιατί μου λέει ότι είμαι ο άγγελος του, είμαι ο άγγελος Του
Απόψε θα καούμε σε πάρτι
Είμαστε άγριοι σαν φωτιά που είναι ελεύθερο
Πιο ζεστή από την sriracha στα κορμιά μας
T-taco - tamale - ναι, αυτή είναι η διάθεσή μου
Όλα αυτά τα πικάντικα λιώνουν τις παγωμένες άκρες μου μωρό μου, είναι αλήθεια
Απόψε θα καούμε σε πάρτι
Είναι ο παράδεισος στην κόλαση μαζί σου
Μαμά-μαμά, πες μου τι να κάνω
Φροντίζω τους κανόνες
Ερωτεύτηκα, ερωτεύτηκα
Έδωσα την καρδιά μου στο el diablo, el diayblo
Τα παράτησα, τα παράτησα
Γιατί μου λέει ότι είμαι ο άγγελος του, είμαι ο άγγελος Του
Ο διάβολος, ο διάβολος
Ερωτεύτηκα, ερωτεύτηκα
Έδωσα την καρδιά μου στο el diablo, el diayblo
Απόψε θα χορέψουμε στο φως του φεγγαριού
Στάζοντας τις βλεφαρίδες μου στο πάτωμα
Κομμωτήριο-κωλοτούμπα, σε έκανε να δείχνεις δύο φορές
Άγγιξε με άγγιξε με αγάπη μου
Όλο αυτό το μπαχαρικό, λιώνει τις παγωμένες άκρες μου, μωρό μου, είναι αλήθεια
Απόψε θα χορέψουμε στο φως του φεγγαριού
Και μετά θα το κάνουμε κι άλλο
Μαμά-μαμά, πες μου τι να κάνω
Παραβιάζω τους κανόνες
Ερωτεύτηκα, ερωτεύτηκα
Έδωσα την καρδιά μου στο el diablo, el diayblo
Τα παράτησα, τα παράτησα
Γιατί μου λέει ότι είμαι ο άγγελος του, είμαι ο άγγελος Του
Αγαπώ τον el diablo
Αγαπώ τον el diablo
Αγαπώ τον el diablo
[Παρατηρείστε το κτένισμα της τραγουδίστριας, που έντεχνα της κρύβει το ενα μάτι.. Το ′′ one-eye ′′ είναι σύμβολο των Illuminati και αντιπροσωπεύει το ′′ All Seeing Eye ", που βλέπει όλα και παρακολουθεί πάντα όλους. Είναι ουσιαστικά σύμβολο για όλους αυτούς, που ασκούν το εωσφορικό δόγμα και λατρεύουν τον Σατανά..]












Ποιός είναι ό Διάβολος ;; Αυτός πού πού εναντιώνεται στόν Θεό Δία, αυτός πού τά βάζει μέ τό Θεό Δία.
ΔΙΑ-ΒΑΛΛΩ , ΔΙΑ-ΒΟΛΗ, ...!!!!
Η λέξη Θεός πώς αποδίδεται στίς περισσότερες γλώσσες :











`Ισως γί αυτό εμείς οί `Ελληνες ,πού είμαστε παιδιά τού Διός καί είμαστε ό σπόρος του γεννημένοι από τόν Δία(ΔΙΟ-ΓΕΝΕΙΣ), έχουμε τόν Θεό μαζί μας,τόν φέρουμε μέσα μας,γί" αυτό ΔΙΑ-ΦΕΡΟΥΜΕ από άλλους...!!!

Σχόλια

(Εδώ Κλίκ)*** Επιλέξτε αναρτήσεις ανά Εβδομάδα*** (κλίκ εδώ)

Εμφάνιση περισσότερων

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ "ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ" ΣΤΟΧΟΣ ΤΑ ΠΑΤΙΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΟΥ ΛΕΥΚΟΥ ΠΥΡΓΟΥ...!!!

Δρ. ΦΟΥΛΕΡ : ΠΡΟΩΡΗ Η ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΕΜΒΟΛΙΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΡΕΥΝΕΣ

Νανά Παλαιτσάκη : Μία ημέρα μετά τον εμβολιασμό της , Σε κρίσιμη κατάσταση στο νοσοκομείο ! ! !

Ο ΦΟΒΟΣ " ΓΕΝΙΚΑ " ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ,ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ (CABAL) ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ.

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΣΟΥΝ

Το Κίεβο ανακοινώνει ότι αρχίζει αντάρτικο σε εδάφη που βρίσκονται σε ρωσική διοίκηση

Προετοίμαζαν τό εδαφος ΗΠΑ καί Ουκρανια,γιά Βιολογικό πόλεμο καί θά κατηγορούσαν τούς Ρώσους....!!!!

Ισχυρό κτύπημα στούς "Παγκοσμοιοποιητές ΝεοΤαξίτες"

ΓΙΑ ΤΉΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΜΕΝΔΩΝΗ : Στρατηγός Μακρυγιάννης: «Γι' αυτά πολεμήσαμε!»

Επιστροφή