Η ΝΔ «πετάει την μπάλα στην εξέδρα» για το Τάγμα Αζόφ

Καμία συγγνώμη για την ντροπή που έφεραν στο κοινοβούλιο

Η ΝΔ με κάθε τρόπο προσπαθεί να «ξεπλύνει» την ντροπή που προκάλεσε στην ελληνική Βουλή όπου έδωσε λόγο στο ναζιστικό Τάγμα Αζόφ.

«Κασιδιάρης και Τσίπρας είναι με τον Πούτιν»

Αποφεύγει με αυτό τον τρόπο να να απολογηθεί για το φοβερό πολιτικό ολίσθημα της κυβέρνησης το οποίο διέπραξε χθες προκειμένου να ικανοποιήσει τον Β.Ζελέσνσκι και τους Αμερικανούς.

Σε ανακοίνωσή του το γραφείο τύπου της ΝΔ, υπενθυμίζει τις πλατείες των αγανακτισμένων σημειώνοντας όμως ότι το 2022 δεν είναι 2012.Σύμπλευση ΝΔ-ΚΙΝΑΛ για το Τάγμα Αζόφ: «Ήταν ένα ατόπημα – Να δούμε τη μεγάλη εικόνα» λέει η Ν.Γιαννακοπούλου

«Είναι προφανές από την αρχή της εισβολής ότι είναι με τον Πούτιν» σημειώνει η ΝΔ.
Συγκεκριμένα, το γραφείο τύπου της ΝΔ σημειώνει:

«Κάποιοι εφευρίσκουν διαρκώς δικαιολογίες και προσχήματα προκειμένου να κρύψουν αυτό που είναι προφανές από την αρχή της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία: ότι είναι με τον Πούτιν. Η χθεσινή απουσία από τη Βουλή, ΚΚΕ, Ελληνικής Λύσης, ΜεΡΑ25 και η παρουσία-απουσία του ΣΥΡΙΖΑ, έδειξε καθαρά σε όλους ποιοι είναι με το μέρος εκείνων που υπερασπίζονται τη χώρα τους και ποιοι είναι με τον εισβολέα και δεν βγάζουν μιλιά για τις δολοφονίες αμάχων, τις φρικαλεότητες, την καταστροφή. Και λένε τα ίδια που λέει στην ανάρτησή του ο καταδικασμένος Η. Κασιδιάρης. Η “πάνω πλατεία”, συναντιέται ξανά με την “κάτω πλατεία”. Μόνο που το 2022 δεν είναι 2012».

Σύμπλευση ΝΔ-ΚΙΝΑΛ για το Τάγμα Αζόφ: «Ήταν ένα ατόπημα – Να δούμε τη μεγάλη εικόνα» λέει η Ν.Γιαννακοπούλου

Έκανε επίθεση σε Ελληνική Λύση και ΚΚΕ επειδή απείχαν από την ομιλία Β.Ζελένσκι η Ν.Γιαννακοπούλου

 


.pronews

Σχόλια

(Εδώ Κλίκ)*** Επιλέξτε αναρτήσεις ανά Εβδομάδα*** (κλίκ εδώ)

Εμφάνιση περισσότερων

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΕΚΤΑΚΤΟ: Οι Ρώσοι ισχυρίζονται ότι συνέλαβαν Αμερικανό στρατηγό στην Μαριούπολη – Ποιος λένε ότι είναι

ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΠΕΡΚΕΡ ΠΡΟΣ ΠΕΛΟΣΙ : "ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ"

ΣΚΥΘΟΠΟΛΗ = Τό Πρώτο Γκουαντάναμο` !!! 341 μ,χ ΓΙΑ 20 χρόνια `Εσφαζαν `Ελληνες.

Ο ΠΟΥΤΙΝ ¨ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ" ΑΝΟΙΞΕ ΤΙΣ ΡΟΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΚΑΙ "ΕΡΙΞΕ "ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ....!!!

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΤΡΕΙΣ....ΚΥΡΙΕΣ...????? ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΚΡΑΤΩΝ..... ΤΥΧΑΙΟ...???

Επιστρέφει η ηρεμία στα νεοσύστατα σύνορα του Ντονιέτσκ και του Λουγκάνσκ με την Ουκρανία

ΕΚΤΑΚΤΟ: ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΕΜΠΛΟΚΗ...O Στρατός της Ρουμανίας μπήκε στην Μολδαβία και κατευθύνεται στη ρωσική Υπερδνειστερία

Γιατί δέν κάνει τήν 'Λαϊκή Συναυλία του" σέ έναν εκκλησιαστικό χώρο, σάν καλός Χριστιανός...!!!

ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΑΛΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ : "ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ...ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΤΟΝ ΙΟ"

Επιστροφή