R.Fuellmich: «Το δολάριο έχει φτάσει στο τέλος του


Ο κορυφαίος νομικός Reiner Fuellmich, αποκάλυψε ότι ο κορωνοϊός δημιουργήθηκε για να κρύψουν την οικονομική καταστροφή η οποία έρχεται, ενώ τόνισε ότι το αμερικανικό δολάριο φτάνει στο τέλος του. 

Ο νομικός αναφέρει μεταξύ άλλων:

«Πρέπει να δούμε τι πραγματικά συμβαίνει ανεξαρτήτως από το πόσο τρομακτικό κι αν είναι,

Αντιμετωπίζουμε ουσιαστικά μια οικονομική καταστροφή!

Τα νομίσματά μας πιθανότατα θα υποτιμηθούν εντελώς πολύ σύντομα, το δολάριο έχει φτάσει στο τέλος του.

Η χρηματοπιστωτική βιομηχανία είναι στην πραγματικότητα μια χρηματοπιστωτική μαφία, αφότου είδαμε τι συνέβη μετά την χρηματοπιστωτική κρίση, την κρίση της Lehman, την στεγαστική κρίση, η οποία μετατράπηκε σε μια παγκόσμια οικονομική κρίση επειδή τίποτα δεν συνέβη παρά το γεγονός ότι οι πολιτικοί είπαν “Θα το σταματήσουμε αυτό μια και καλή”.

Τίποτα δεν έγινε πέρα από τ’ ότι τύπωναν λεφτά, λεηλατούσαν και καταλήστευαν τα δημόσια ταμεία μας επί δεκαετίες -πιθανότατα για πολύ μεγαλύτερο διάστημα απ’ αυτό, αλλά μπορούμε να το δούμε αυτό επακριβώς εδώ και δεκαετίες.

Και έπειτα τον Σεπτέμβριο του 2019 όταν οι κεντρικοί τραπεζίτες συναντήθηκαν στο Jackson Hole του Ουαϊόμινγκ, κάτι που κάνουν μια φορά τον χρόνο, η BlackRock φαίνεται να είχε πανικοβληθεί. Επειδή έχουμε στην κατοχή μας μια σύνοψη που έκαναν γι’ αυτή τη συνάντηση και ουσιαστικά είπαν -χωρίς να χρησιμοποιήσουν αυτές τις λέξεις- “φίλε μας επιπλήττουν. Γνωρίζουν τι συμβαίνει, πρέπει να κάνουμε κάτι δραστικό προκειμένου να αποσπάσουμε την προσοχή τους”. Και αυτός πιστεύω ότι είναι ο λόγος για τον οποίο πιστεύω ότι έφεραν την πανδημία του κορωνοϊού τώρα». 

phgh

Σχόλια

(Εδώ Κλίκ)*** Επιλέξτε αναρτήσεις ανά Εβδομάδα*** (κλίκ εδώ)

Εμφάνιση περισσότερων

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΕΚΤΑΚΤΟ: Οι Ρώσοι ισχυρίζονται ότι συνέλαβαν Αμερικανό στρατηγό στην Μαριούπολη – Ποιος λένε ότι είναι

ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΠΕΡΚΕΡ ΠΡΟΣ ΠΕΛΟΣΙ : "ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ"

Τερατογένεση - του Μίκη Θεοδωράκη.

ΣΚΥΘΟΠΟΛΗ = Τό Πρώτο Γκουαντάναμο` !!! 341 μ,χ ΓΙΑ 20 χρόνια `Εσφαζαν `Ελληνες.

Ο ΠΟΥΤΙΝ ¨ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ" ΑΝΟΙΞΕ ΤΙΣ ΡΟΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΚΑΙ "ΕΡΙΞΕ "ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ....!!!

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΤΡΕΙΣ....ΚΥΡΙΕΣ...????? ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΚΡΑΤΩΝ..... ΤΥΧΑΙΟ...???

Επιστρέφει η ηρεμία στα νεοσύστατα σύνορα του Ντονιέτσκ και του Λουγκάνσκ με την Ουκρανία

ΕΚΤΑΚΤΟ: ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΕΜΠΛΟΚΗ...O Στρατός της Ρουμανίας μπήκε στην Μολδαβία και κατευθύνεται στη ρωσική Υπερδνειστερία

Γιατί δέν κάνει τήν 'Λαϊκή Συναυλία του" σέ έναν εκκλησιαστικό χώρο, σάν καλός Χριστιανός...!!!

Επιστροφή