Μαριούπολη- "Νέα μαζική παράδοση Ουκρανών στρατιωτών"

«Φοβόμαστε περισσότερο τους άνδρες του τάγματος Αζόφ» (βίντεο)

Συνεχίζονται οι παραδόσεις Ουκρανών στρατιωτών στην Μαριούπολη ειδικά μετά και την διάλυση του 503ου Τάγματος Πεζοναυτών, ενώ στο φως της δημοσιότητας έρχονται οι δηλώσεις ότι πιο πολύ φοβούνται τους αζοφιστές παρά τους Ρώσους.

Νέα βίντεο ήρθαν στην δημοσιότητα με ουκρανούς στρατιώτες να παραδίδονται στην περιοχή του λιμανιού, καθώς και στις περιοχές που γειτνιάζουν με το έδαφος του εργοστασίου Azovstal.

(δείτε εδώ)>Ουκρανοί πεζοναύτες παραδόθηκαν στις ρωσικές δυνάμεις

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, περισσότεροι 40 στρατιωτικοί των Ενόπλων Δυνάμεων της Ουκρανίας παραδόθηκαν στην αριστερή όχθη της Μαριούπολης.

Οι Ρώσοι αναφέρουν πως οι Ουκρανοί βρήκαν με τα χέρια ψηλά από ένα κτίριο που βρίσκονται στην περιοχή του νηπιαγωγείου Νο. 91 στην οδό Lomizova. Αυτός ο δρόμος γειτνιάζει με το Azovstal, όπου βρίσκονται αρκετές εκατοντάδες μαχητές της ομάδας Azov.

“Ένα λεωφορείο θα έρθει τώρα και θα τους παραλάβει. Φοβούνται περισσότερο τους δικούς τους παρά εμάς. Αν ο Δεξιός Τομέας είναι εδώ θα τους σκότωνε”

Ενώ ένας ακόμη Ρώσος σημειώνει:

“Είστε αιχμάλωτοι των δυνάμεων της Δημοκρατίας του Ντονέτσκ. Συμπεριφερθείτε όπως οι αιχμάλωτοι. Απαντήστε στις ερωτήσεις που θα σας κάνουμε”.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με ρωσικές πηγές, μια ομάδα δυνάμεων του Αζόφ βρήκε τραγικό θάνατο στην περιοχή του Azovstal.


Χτυπήματα κατά των νεοναζί από τον θηριώδη ρωσικό όλμο Tyulpan

Σύμφωνα με πληροφορίες, η ομάδα  του Αζόφ εντοπίστηκε από ρωσικό drone. Στην συνέχεια οι Ρώσοι χρησιμοποίησαν για την “εκκαθάριση” της μονάδας αυτής αυτοκινούμενο όλμο 240 mm 2S4 Tyulpan.

Σχόλια

(Εδώ Κλίκ)*** Επιλέξτε αναρτήσεις ανά Εβδομάδα*** (κλίκ εδώ)

Εμφάνιση περισσότερων

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΕΚΤΑΚΤΟ: Οι Ρώσοι ισχυρίζονται ότι συνέλαβαν Αμερικανό στρατηγό στην Μαριούπολη – Ποιος λένε ότι είναι

ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΠΕΡΚΕΡ ΠΡΟΣ ΠΕΛΟΣΙ : "ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ"

ΣΚΥΘΟΠΟΛΗ = Τό Πρώτο Γκουαντάναμο` !!! 341 μ,χ ΓΙΑ 20 χρόνια `Εσφαζαν `Ελληνες.

Ο ΠΟΥΤΙΝ ¨ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ" ΑΝΟΙΞΕ ΤΙΣ ΡΟΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΚΑΙ "ΕΡΙΞΕ "ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ....!!!

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΤΡΕΙΣ....ΚΥΡΙΕΣ...????? ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΚΡΑΤΩΝ..... ΤΥΧΑΙΟ...???

Επιστρέφει η ηρεμία στα νεοσύστατα σύνορα του Ντονιέτσκ και του Λουγκάνσκ με την Ουκρανία

ΕΚΤΑΚΤΟ: ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΕΜΠΛΟΚΗ...O Στρατός της Ρουμανίας μπήκε στην Μολδαβία και κατευθύνεται στη ρωσική Υπερδνειστερία

Γιατί δέν κάνει τήν 'Λαϊκή Συναυλία του" σέ έναν εκκλησιαστικό χώρο, σάν καλός Χριστιανός...!!!

ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΑΛΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ : "ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ...ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΤΟΝ ΙΟ"

Επιστροφή