Σερβία: Επανεξελέγη πρόεδρος της Δημοκρατίας ο Αλεξάνταρ Βούτσιτς


 

Η προσέλευση στις κάλπες ξεπέρασε το 60%

Την επανεκλογή του στην προεδρία της Δημοκρατίας της Σερβίας εξασφαλίζει ο Αλεξάνταρ Βούτσιτς.

Σύμφωνα με ανεπίσημα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρία δημοσκοπήσεων IPSOS/Cesid, η οποία είχε παρατηρητές σε εκλογικά τμήματα, με καταμετρημένο το 60,9% των ψήφων ο Αλεξάνταρ Βούτσιτς έλαβε το 59,3% και εκλέγεται από τον πρώτο γύρο.

Δεύτερος φέρεται να είναι ο υποψήφιος του συνασπισμού «Ενωμένοι για την Σερβία» Ζντράβκο Πόνος με 17,4%.

Για τη Βουλή, σύμφωνα με την ίδια πηγή, το Σερβικό Προοδευτικό Κόμμα (SNS) του Βούτσιτς έλαβε 43,2%. Ακολουθεί ο συνασπισμός «Ενωμένοι για την Σερβία» με 17,4% και τρίτο έρχεται το Σοσιαλιστικό Κόμμα (SPS) με 11,6%.

Άλλα τέσσερα κόμματα έλαβαν ποσοστό μεγαλύτερο του 3% και θα εκπροσωπηθούν στην Βουλή.

Ανάλογα ποσοστά, με μικρή διαφορά, ανακοίνωσε ο ίδιος ο Αλεξάνταρ Βούτσιτς. Ο πρόεδρος της Σερβίας σχολιάζοντας την είσοδο τριών εθνικιστικών κομμάτων στην Βουλή, εκτίμησε ότι οφείλεται στον πόλεμο στην Ουκρανία, υπονοώντας ότι κάποιοι ψηφοφόροι επέλεξαν κόμματα που υποστήριζαν ανοιχτά την Ρωσία.

Εντύπωση προκάλεσε το ότι η Κεντρική Εφορευτική Επιτροπή, μία ώρα αφού έκλεισαν οι κάλπες, ανακοίνωσε ότι δεν θα δώσει συνεντεύξεις Τύπου για το αποτέλεσμα μέχρι αύριο το βράδυ.

Τα κόμματα της αντιπολίτευσης αντέδρασαν έντονα, μιλώντας για κατάλυση των δημοκρατικών θεσμών.

Χαρακτηριστικό των χθεσινών εκλογών στη Σερβία ήταν η σχετικά μεγάλη προσέλευση στις κάλπες: ξεπέρασε το 60%, ενώ σε προηγούμενες εκλογικές αναμετρήσεις τα τελευταία εφτά χρόνια η συμμετοχή δεν ξεπέρασε το 57%.

πηγη

Σχόλια

(Εδώ Κλίκ)*** Επιλέξτε αναρτήσεις ανά Εβδομάδα*** (κλίκ εδώ)

Εμφάνιση περισσότερων

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΕΚΤΑΚΤΟ: Οι Ρώσοι ισχυρίζονται ότι συνέλαβαν Αμερικανό στρατηγό στην Μαριούπολη – Ποιος λένε ότι είναι

ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΠΕΡΚΕΡ ΠΡΟΣ ΠΕΛΟΣΙ : "ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ"

ΣΚΥΘΟΠΟΛΗ = Τό Πρώτο Γκουαντάναμο` !!! 341 μ,χ ΓΙΑ 20 χρόνια `Εσφαζαν `Ελληνες.

Ο ΠΟΥΤΙΝ ¨ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ" ΑΝΟΙΞΕ ΤΙΣ ΡΟΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΚΑΙ "ΕΡΙΞΕ "ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ....!!!

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΤΡΕΙΣ....ΚΥΡΙΕΣ...????? ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΚΡΑΤΩΝ..... ΤΥΧΑΙΟ...???

Επιστρέφει η ηρεμία στα νεοσύστατα σύνορα του Ντονιέτσκ και του Λουγκάνσκ με την Ουκρανία

ΕΚΤΑΚΤΟ: ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΕΜΠΛΟΚΗ...O Στρατός της Ρουμανίας μπήκε στην Μολδαβία και κατευθύνεται στη ρωσική Υπερδνειστερία

Γιατί δέν κάνει τήν 'Λαϊκή Συναυλία του" σέ έναν εκκλησιαστικό χώρο, σάν καλός Χριστιανός...!!!

ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΑΛΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ : "ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ...ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΤΟΝ ΙΟ"

Επιστροφή