Με τεχνητές κρίσεις σού "φέρνουν" την Μεγάλη Επανεκκίνηση – Τι θέλουν


 

Από τον Covid-19 στην ακρίβεια:Πώς καταπατούν τις ελευθερίες των πολιτών - Γιατί ο κορωνοϊός ήταν η αρχή

«Δεν θα έχεις τίποτα και θα είσαι ευτυχισμένος», αυτή είναι η μια φράση που αποδίδεται στον εμπνευστή της Μεγάλης Επανεκκίνησης, Κλάους Σβαμπ.

Πράγματι, αν δούμε τα όσα λαμβάνουν χώρα τα τελευταία χρόνια οδεύουμε σίγουρα προς το «δεν θα έχεις τίποτα». Ο κορωνοϊός ήταν μια αρχή για να επιβληθούν μέτρα περιορισμού της ελευθερίας των πολιτών.

Τα SMS που είχαν «παιδαγωγικό» χαρακτήρα σύμφωνα με τον υπουργό Επικρατείας Γ.Γεραπετρίτη, οι απαγορεύσεις μετακινήσεων από νομό σε νομό, τα πιστοποιητικά εμβολιασμού, ο υποχρεωτικός εμβολιασμό κτλ.

Κατά τη διάρκεια των lockdown αρκετές μεγάλες εφημερίδες, αλλά και το ίδιο το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, υποστήριζαν ότι εάν μπαίνουμε 1-2 χρόνια για λίγες ημέρες σε lockdown θα αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της κλιματικής αλλαγής. 

Κατάφεραν με τον Covid-19 να πετύχουν αυτό που δεν μπορούσαν με την κλιματική αλλαγή, να περιορίσουν τις μετακινήσεις των πολιτών, κάτι που συνεχίζεται μέχρι και σήμερα, παρόλο που θεωρείται ότι έχουμε επιστρέψει σε μια «κανονικότητα».

Και όλο αυτό αναμένεται να έχει βεβαίως και συνέχεια. Η ακρίβεια «μαστίζει» ήδη τα νοικοκυριά και αναμένεται η κατάσταση να γίνει ακόμη χειρότερη, η βενζίνη έχει ξεπεράσει τα 2 ευρώ, κάτι που αναγκάζει πολλούς πολίτες να περιορίσουν τις μετακινήσεις τους. 

Παράλληλα και οι κυβερνήσεις εξετάζουν ένα σχέδιο περιορισμού των μετακινήσεων με αυτοκίνητα τα Σαββατοκύριακο. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι προσφάτως ψηφίστηκε νόμος που βάζει τέλος στην πώληση αυτοκινήτων diesel και βενζίνης από το 2030, κάτι που επί της ουσίας μας δείχνει ότι μέσα στα επόμενα χρόνια τα συγκεκριμένα οχήματα θα αντικατασταθούν.

Πώς θα μετακινούμαστε; Με ηλεκτρικά (πανάκριβα) αυτοκίνητα οι έχοντες, με πατίνια οι μη έχοντες. Πλέον δεν είναι θεωρία συνωμοσίας, αλλά είναι μια πραγματικότητα την οποία τη βιώνουμε.

Ο ίδιος ο ΟΗΕ σε έκθεση που παρουσίασε τονίζει ότι θα πρέπει να σταματήσουμε την χρήση ορυκτών καυσίμων ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να γίνει δραστική περικοπή στη χρήση αυτοκινήτων και αεροσκαφών για τις μετακινήσεις μας.

Πόσο πιο ξεκάθαροι να γίνουν για το τι ακριβώς θέλουν για τις μετακινήσεις μας; Πρόκειται για κάτι το οποίο περιγράφεται με ακρίβεια μέσα στο βιβλίο του Κ.Σβαμπ, «Covid-19: The Great Reset», καθώς αναφέρεται στην ανάγκη για μείωση των μετακινήσεων τόσο με αεροπλάνα, όσο και με αυτοκίνητα, μάλιστα αναφέρεται και στην τεχνολογία η οποία μας δίνει τη δυνατότητα πλέον να δούμε online ένα μουσείο, ή να κάνουμε μέσω Zoom μια σύσκεψη. 

σημ."ετοιμάζουν τή Φυλακή σου,ακολούθα τους.....θελούν τό καλό σου...."

Σχόλια

(Εδώ Κλίκ)*** Επιλέξτε αναρτήσεις ανά Εβδομάδα*** (κλίκ εδώ)

Εμφάνιση περισσότερων

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΕΚΤΑΚΤΟ: Οι Ρώσοι ισχυρίζονται ότι συνέλαβαν Αμερικανό στρατηγό στην Μαριούπολη – Ποιος λένε ότι είναι

ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΠΕΡΚΕΡ ΠΡΟΣ ΠΕΛΟΣΙ : "ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ"

ΣΚΥΘΟΠΟΛΗ = Τό Πρώτο Γκουαντάναμο` !!! 341 μ,χ ΓΙΑ 20 χρόνια `Εσφαζαν `Ελληνες.

Ο ΠΟΥΤΙΝ ¨ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ" ΑΝΟΙΞΕ ΤΙΣ ΡΟΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΚΑΙ "ΕΡΙΞΕ "ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ....!!!

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΤΡΕΙΣ....ΚΥΡΙΕΣ...????? ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΚΡΑΤΩΝ..... ΤΥΧΑΙΟ...???

Επιστρέφει η ηρεμία στα νεοσύστατα σύνορα του Ντονιέτσκ και του Λουγκάνσκ με την Ουκρανία

ΕΚΤΑΚΤΟ: ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΕΜΠΛΟΚΗ...O Στρατός της Ρουμανίας μπήκε στην Μολδαβία και κατευθύνεται στη ρωσική Υπερδνειστερία

Γιατί δέν κάνει τήν 'Λαϊκή Συναυλία του" σέ έναν εκκλησιαστικό χώρο, σάν καλός Χριστιανός...!!!

ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΑΛΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ : "ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ...ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΤΟΝ ΙΟ"

Επιστροφή