Ρωσικό ΥΠΑΜ: «Εξοντώσαμε 100 Αμερικανούς, Βρετανούς, Γάλλους & νεοναζί με ένα κτύπημα Iskander-M στο Χάρκοβο»


 

Πρίν από λίγες ημέρες είχαμε δώσει  τήν είδηση πώς βρίσκονταν αποκλεισμένοι Αμερικανοί ,Βρεταννοί καί Γάλλοι στρατιωτικοί,μαζί μέ Ναζιστές Ουκρανους ...καί οί Ρώσοι τούς είχαν κάνει πρόταση παράδοσης,γιατί πίστευαν πώς οί "ξένοι" ήταν στρατιωτικοί καί ήθελαν νά έχουν αποδείξεις. Δείτε εδώ >ΠΑΓΙΔΕΥΜΕΝΟΙ...ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ,ΑΓΓΛΟΙ ΚΑΙ ΓΑΛΛΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΖΟΦ.....!!!!

Τελικά τούς  εξόντωσαν όπως έγινε γνωστό σήμερα.

«Αμερικανοί, Βρετανοί και Γάλλοι μισθοφόροι σκοτώθηκαν στο κτύπημα πριν από τέσσερις ημέρες, στις 31.03, του ουκρανικού στρατηγείου στο Χάρκοβο από βαλλιστικό πύραυλου μικρού βεληνεκούς (SRBM) Iskander-M. Περισσότεροι από 100 νεοναζί και μισθοφόροι σκοτώθηκαν» ανακοίνωσε  ο εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Άμυνας, στρατηγός Igor Konashenkov.

«Επιβεβαιώθηκε ότι περισσότεροι από 100 εθνικιστές και μισθοφόροι από τις δυτικές χώρες εξοντώθηκαν», δήλωσε ο Konashenkov.

Είναι το μεγαλύτερο κτύπημα που έχει γίνει μέχρι σήμερα στην αμυντική διάταξη του Χάρκοβου από τους Ρώσους, οι οποίοι φαίνεται ότι μετά την εκκαθάριση της περιφέρειας του Ντονμπάς με την απελευθέρωση της Μαριούπολης και την σταθεροποίηση της κατάστασης στην Χερσώνα, ξεκινούν την δεύτερη φάση της επίθεσης στην περιοχή του Χάρκοβου.

Το Χάρκοβο, μια πόλη κατά 80-90% ρωσόφωνη, παρά το γεγονός ότι έχει πολιορκηθεί από την πρώτη ημέρα και οι Ρώσοι κατήγαγαν σημαντικές επιτυχίες στις δέκα πρώτες ημέρες του πολέμου, εν τούτοις δεν έχει καταληφθεί.

Σφοδρές μάχες διεξάγονται επίσης στις περιοχές Novobakhmutovka και Troitsky.

Ρωσικές μονάδες μάχονται ακόμα στην περιοχή Severodonetsk και Lisichansk, στα περίχωρα του Rubizhne.

πηγη 

Σχόλια

(Εδώ Κλίκ)*** Επιλέξτε αναρτήσεις ανά Εβδομάδα*** (κλίκ εδώ)

Εμφάνιση περισσότερων

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΕΚΤΑΚΤΟ: Οι Ρώσοι ισχυρίζονται ότι συνέλαβαν Αμερικανό στρατηγό στην Μαριούπολη – Ποιος λένε ότι είναι

ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΠΕΡΚΕΡ ΠΡΟΣ ΠΕΛΟΣΙ : "ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ"

ΣΚΥΘΟΠΟΛΗ = Τό Πρώτο Γκουαντάναμο` !!! 341 μ,χ ΓΙΑ 20 χρόνια `Εσφαζαν `Ελληνες.

Ο ΠΟΥΤΙΝ ¨ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ" ΑΝΟΙΞΕ ΤΙΣ ΡΟΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΚΑΙ "ΕΡΙΞΕ "ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ....!!!

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΤΡΕΙΣ....ΚΥΡΙΕΣ...????? ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΚΡΑΤΩΝ..... ΤΥΧΑΙΟ...???

Επιστρέφει η ηρεμία στα νεοσύστατα σύνορα του Ντονιέτσκ και του Λουγκάνσκ με την Ουκρανία

ΕΚΤΑΚΤΟ: ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΕΜΠΛΟΚΗ...O Στρατός της Ρουμανίας μπήκε στην Μολδαβία και κατευθύνεται στη ρωσική Υπερδνειστερία

Γιατί δέν κάνει τήν 'Λαϊκή Συναυλία του" σέ έναν εκκλησιαστικό χώρο, σάν καλός Χριστιανός...!!!

ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΑΛΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ : "ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ...ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΤΟΝ ΙΟ"

Επιστροφή