S.Kirsch: στίς ΗΠΑ «Δολοφονήθηκαν 410.000 άτομα από το εμβόλιο


 

«Το 93% των νεκρών έχει αυτούς τους άγνωστους θρόμβους» «Σώσαμε μόλις 10.000»

Συγκλονιστικά είναι τα όσα είπε ο Steve Kirsch, ένα πρώην στέλεχος τεχνολογίας της Silicon Valley, ο οποίος ίδρυσε το Ταμείο Θεραπείας Covid-19 (CETF) για τη χρηματοδότηση έρευνας σε θεραπείες για τον Covid-19, σε πρόσφατη ομιλία του για την πανδημία σε επιτροπή επιστημόνων στην Πενσιλβάνια. 

Ο S.Kirsch αποκάλυψε αρχικά ότι «περισσότεροι άνθρωποι πέθαναν από το εμβόλιο παρά από το placebo. Δεν έπρεπε να λειτουργήσει έτσι. Οι δοκιμές μας δείχνουν ότι σώζουμε μια ζωή για 20.000 ανθρώπους που θα εμβολιάσουμε. Παρόλα αυτά πέθαναν περισσότεροι άνθρωποι από το εμβόλιο.

Όλοι ασχολούνται με το πόσες ζωές σώζουμε από τον Covid-19, αλλά κανείς δεν ασχολείται με τους πόσους σκοτώνουμε με το εμβόλιο. Έκανα τους υπολογισμούς. Σώζεις ένα άτομο για 20.000 ανθρώπους που εμβολιάζεις, αυτό σημαίνει ότι τα εμβόλια έσωσαν 10.000 ζωές σε έναν χρόνο. Πεθαίνουν 3 εκατ. άτομα κάθε χρόνο και σώσαμε 10.000 άτομα! Καταστρέψαμε την χώρα για να σώσουμε 10.000 άτομα και τελικά δεν σώσαμε ούτε τα 10.000 άτομα γιατί έχει 150.000 άτομα που πέθαναν από το εμβόλιο.

Κανείς δεν μιλά γι’ αυτά γιατί υπάρχει συγκάλυψη. Οι γιατροί φοβούνται ότι εάν μιλήσουν θα χάσουν την άδεια τους ή θα απολυθούν.

Στη συνέχεια της ομιλίας του τόνισε ότι ο πραγματικός αριθμός των θανάτων μετά το εμβόλιο είναι μεγαλύτερος, καθώς υπάρχει υποκαταγραφή.

«Παίρνεις τους 10.000 θανάτους στο VAERS, τους πολλαπλασιάζεις επί 41, και παίρνεις 410.000 θανάτους…

Τώρα, αν αυτοί οι άνθρωποι δεν δολοφονήθηκαν απ’ το εμβόλιο, τι τους σκότωσε;

Κανείς δεν θέλει να απαντήσει σ’ αυτό το ερώτημα… Ξέρετε συμβαίνει το ίδιο με τις ασφαλιστικές εταιρείες.

Ο εκτελεστικός διευθυντής της ασφαλιστικής εταιρείας στην Ιντιάνα νόμιζε ότι απλώς μιλούσε στους ομότιμούς του, όταν ανέφερε ότι υπήρξε μια αύξηση κατά 40% στο 3ο τετράμηνο στους θανάτους των ατόμων κάτω των 64 ετών!

Αυτό δεν έπρεπε να συμβαίνει. Είναι η σπουδαιότερη αιτία θανάτου στην ανθρώπινη ιστορία! Και κανείς δεν ξέρει τι είναι…

Μίλησα με γραφεία κηδειών! Το 93% των περιστατικών της -έτσι αποκαλούν τα νεκρά σώματα, τα αποκαλούν περιστατικά- είχαν αυτούς τους θρόμβους που δεν είχε ξαναδεί ποτέ κανείς πριν την κυκλοφορία των εμβολίων…». 

Σχόλια

(Εδώ Κλίκ)*** Επιλέξτε αναρτήσεις ανά Εβδομάδα*** (κλίκ εδώ)

Εμφάνιση περισσότερων

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΕΚΤΑΚΤΟ: Οι Ρώσοι ισχυρίζονται ότι συνέλαβαν Αμερικανό στρατηγό στην Μαριούπολη – Ποιος λένε ότι είναι

ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΠΕΡΚΕΡ ΠΡΟΣ ΠΕΛΟΣΙ : "ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ"

ΣΚΥΘΟΠΟΛΗ = Τό Πρώτο Γκουαντάναμο` !!! 341 μ,χ ΓΙΑ 20 χρόνια `Εσφαζαν `Ελληνες.

Ο ΠΟΥΤΙΝ ¨ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ" ΑΝΟΙΞΕ ΤΙΣ ΡΟΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΚΑΙ "ΕΡΙΞΕ "ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ....!!!

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΤΡΕΙΣ....ΚΥΡΙΕΣ...????? ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΚΡΑΤΩΝ..... ΤΥΧΑΙΟ...???

Επιστρέφει η ηρεμία στα νεοσύστατα σύνορα του Ντονιέτσκ και του Λουγκάνσκ με την Ουκρανία

ΕΚΤΑΚΤΟ: ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΕΜΠΛΟΚΗ...O Στρατός της Ρουμανίας μπήκε στην Μολδαβία και κατευθύνεται στη ρωσική Υπερδνειστερία

Γιατί δέν κάνει τήν 'Λαϊκή Συναυλία του" σέ έναν εκκλησιαστικό χώρο, σάν καλός Χριστιανός...!!!

ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΑΛΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ : "ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ...ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΤΟΝ ΙΟ"

Επιστροφή