Μακελειό (βίντεο) Ουκρανοί έριξαν πυραύλους σε σταθμό τραίνου......


 

Δεκάδες νεκροί στον σιδηροδρομικό σταθμό του Κραματόρσκ

Η επίθεση έγινε με πυραύλους Tocka-U που χρησιμοποιούν οι Ουκρανοί - Προσπαθούν να κατηγορήσουν τη Ρωσία

 Ένα πραγματικό μακελειό έλαβε χώρα το πρωί της Παρασκευής στην πόλη Κραματόρσκ, στα ανατολικά της Ουκρανίας ανάμεσα στο Χάρκοβο και την πόλη του Ντονέτσκ, καθώς οι Ουκρανοί έριξαν πυραύλους σε σε σιδηροδρομικό, σκοτώνοντας πάνω από 30 άτομα. 

Σύμφωνα με τις αυτονομιστικές δυνάμεις του Ντονέτσκ, την επίθεση στην Κραματόρσκ την πραγματοποίησαν ουκρανικά στρατεύματα με πυραύλους Tocka-U.

«Στην περιοχή του σιδηροδρομικού σταθμού του Κραματόρσκ, όπου πραγματοποιείται η εκκένωση του τοπικού πληθυσμού, πραγματοποιήθηκε πυραυλική επίθεση. Κομμάτια από τον πύραυλο Tocka-U έπεσαν κοντά στον σταθμό» αναφέρει η ανακοίνωση χωρίς να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες προς το παρόν.

Σύμφωνα με τους αυτονομιστές πρόκειται για ένα απαρχαιωμένο πυραυλικό σύστημα, το οποίο δεν χρησιμοποιείται από τη Ρωσία και τις φιλορωσικές δυνάμεις, αλλά υπάρχει στον εξοπλισμό των ουκρανικών δυνάμεων.

Οι ίδιοι υποστηρίζουν ότι ο ουκρανικός στρατός έχει ήδη χρησιμοποιήσει 24 πυραύλους Tochka-U στην συγκεκριμένη περιοχή.


Από την επίθεση σκοτώθηκαν πάνω από 30 άνθρωποι και πάνω από 100 τραυματίστηκαν, όπως ανακοίνωσε η κρατική σιδηροδρομική εταιρία της χώρας.

Να σημειώσουμε ότι το Κίεβο από την πλευρά του κατηγόρησε τους Ρώσους, όμως όλα δείχνουν ότι πρόκειται για επίθεση που έγινε από Ουκρανούς, καθώς εκτός των άλλων στη συγκεκριμένη περιοχή υπάρχουν αρκετοί ρωσόφωνοι.

Σήμερα πού κάνουν επίσκεψη στό Κίεβο ή Φον ντερ Λάιεν και ό Ζ.Μπορέλ –θά πρέπει νά "εχουν" τήν ευκαιρία κάτι νά καταδικάσουν....!!!!

  



  πηγη.pronews

Σχόλια

(Εδώ Κλίκ)*** Επιλέξτε αναρτήσεις ανά Εβδομάδα*** (κλίκ εδώ)

Εμφάνιση περισσότερων

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΕΚΤΑΚΤΟ: Οι Ρώσοι ισχυρίζονται ότι συνέλαβαν Αμερικανό στρατηγό στην Μαριούπολη – Ποιος λένε ότι είναι

ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΠΕΡΚΕΡ ΠΡΟΣ ΠΕΛΟΣΙ : "ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ"

ΣΚΥΘΟΠΟΛΗ = Τό Πρώτο Γκουαντάναμο` !!! 341 μ,χ ΓΙΑ 20 χρόνια `Εσφαζαν `Ελληνες.

Ο ΠΟΥΤΙΝ ¨ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ" ΑΝΟΙΞΕ ΤΙΣ ΡΟΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΚΑΙ "ΕΡΙΞΕ "ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ....!!!

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΤΡΕΙΣ....ΚΥΡΙΕΣ...????? ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΚΡΑΤΩΝ..... ΤΥΧΑΙΟ...???

Επιστρέφει η ηρεμία στα νεοσύστατα σύνορα του Ντονιέτσκ και του Λουγκάνσκ με την Ουκρανία

ΕΚΤΑΚΤΟ: ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΕΜΠΛΟΚΗ...O Στρατός της Ρουμανίας μπήκε στην Μολδαβία και κατευθύνεται στη ρωσική Υπερδνειστερία

Γιατί δέν κάνει τήν 'Λαϊκή Συναυλία του" σέ έναν εκκλησιαστικό χώρο, σάν καλός Χριστιανός...!!!

ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΑΛΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ : "ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ...ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΤΟΝ ΙΟ"

Επιστροφή