Μαριούπολη: Μπαίνουν στο τελευταίο κρησφύγετο των νεοναζί οι Τσετσένοι – Τα πρώτα πλάνα από την επιχείρηση

Εντολή να «εκκαθαριστεί» πλήρως η Μαριούπολη από τους νεοναζί του Τάγματος Αζόφ δόθηκε στις ρωσικές δυνάμεις και κυρίως στους Τσετσένους μαχητές, οι οποίοι από τα ξημερώματα έχουν ξεκινήσει επιχείρηση για να μπουν στο εργοστάσιο «Azovstal» στο οποίο παραμένουν κλεισμένοι μέσα Ουκρανοί μαχητές.

Η Μαριούπολη βρίσκεται υπό ρωσικό έλεγχο εδώ και ημέρες, με τον ηγέτη της καυκασιανής ρωσικής δημοκρατίας της Τσετσενίας, Ραμζάν Καντίροφ, χιλιάδες άνδρες του οποίου πολεμούν στη Μαριούπολη, να διαβεβαιώνει ότι 90% ως 95% αυτού του στρατηγικής σημασίας λιμανιού βρίσκεται πλέον υπό ρωσικό έλεγχο.

Σύμφωνα με τον ίδιο, οι τελευταίοι Ουκρανοί υπερασπιστές έχουν αναδιπλωθεί στο εργοστάσιο μεταλλουργίας «Azovstal», που βρίσκεται στην ανατολική Μαριούπολη.

Εκεί ετοιμάζονται να μπουν οι Τσετσένοι, ώστε να ολοκληρωθούν οι στρατιωτικές επιχειρήσεις στην Μαριούπολη, σύμφωνα με όσα μετέδωσε ο ανταποκριτής από τη Μόσχα Δημήτρης Λιάτσος.

Η επιχείρηση ξεκίνησε τα χαράματα, ενώ υπάρχουν φόβοι από τους Ρώσους ότι οι νεοναζί του Αζόφ κρατούν αιχμαλώτους αμάχους για να τους χρησιμοποιήσουν σαν ζωντανή ασπίδα. Αυτός ήταν ένας από τους κυριότερους λόγους που δεν βομβαρδίστηκε το εργοστάσιο.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ακόμη και μέρα στην ημέρα θα έχει ολοκληρωθεί η επιχείρηση των Ρώσων στην Μαριούπολη. Να σημειώσουμε ότι εδώ και ημέρες οι Ρώσοι είχαν ζητήσει από τους νεοναζί του Αζόφ να παραδοθούν, ώστε να πάνε σε δίκη, παρόλα αυτά τα εγκλήματα τους είναι τέτοια που όλοι τους γνώριζαν ποια θα είναι η μοίρα τους.

Σχόλια

(Εδώ Κλίκ)*** Επιλέξτε αναρτήσεις ανά Εβδομάδα*** (κλίκ εδώ)

Εμφάνιση περισσότερων

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΕΚΤΑΚΤΟ: Οι Ρώσοι ισχυρίζονται ότι συνέλαβαν Αμερικανό στρατηγό στην Μαριούπολη – Ποιος λένε ότι είναι

ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΠΕΡΚΕΡ ΠΡΟΣ ΠΕΛΟΣΙ : "ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ"

ΣΚΥΘΟΠΟΛΗ = Τό Πρώτο Γκουαντάναμο` !!! 341 μ,χ ΓΙΑ 20 χρόνια `Εσφαζαν `Ελληνες.

Ο ΠΟΥΤΙΝ ¨ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ" ΑΝΟΙΞΕ ΤΙΣ ΡΟΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΚΑΙ "ΕΡΙΞΕ "ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ....!!!

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΤΡΕΙΣ....ΚΥΡΙΕΣ...????? ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΚΡΑΤΩΝ..... ΤΥΧΑΙΟ...???

Επιστρέφει η ηρεμία στα νεοσύστατα σύνορα του Ντονιέτσκ και του Λουγκάνσκ με την Ουκρανία

ΕΚΤΑΚΤΟ: ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΕΜΠΛΟΚΗ...O Στρατός της Ρουμανίας μπήκε στην Μολδαβία και κατευθύνεται στη ρωσική Υπερδνειστερία

Γιατί δέν κάνει τήν 'Λαϊκή Συναυλία του" σέ έναν εκκλησιαστικό χώρο, σάν καλός Χριστιανός...!!!

ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΑΛΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ : "ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ...ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΤΟΝ ΙΟ"

Επιστροφή