Αμερικανός αναλυτής: «Ο πύραυλος εκτοξεύτηκε από ουκρανική περιοχή»


 

Οι Ουκρανοί είχαν χτυπήσει με Τοtchka και το Ντονέτσκ στις 14 Μαρτίου σκοτώνοντας 30 αμάχους

Χάρτη που απεικονίζει από που εκτοξεύτηκε ο ουκρανικός πύραυλος Tochka που προκάλεσε το μακελειό στο Κραματόρσκ, δημοσίευσε ο γνωστός Αμερικανός αναλυτής και πρώην επικεφαλής στην υπηρεσία πληροφοριών των Πεζοναυτών, Σκοτ Ρίττερ.

Ο Αμερικανός αναλυτής πραγματοποιεί τους υπολογισμούς του με βάση το αζιμούθιο που προκύπτει από τα συντρίμμια του πυραύλου.

Υπολογίζει ακόμα και διαφορετικές τροχιές λόγω στατιστικού λάθους και προκύπτει ότι η εκτόξευση έγινε από 100% υπό ουκρανικό έλεγχο περιοχή.

Στον συγκεκριμένο μάλιστα το Twitter είχε μπλοκάρει τον λογαριασμό αλλά τον επανέφερε μετά από τις διαμαρτυρίες χιλιάδων χρηστών που τον ακολουθούν και θέλουν να διαβάζουν τις αναλύσεις του και ας μην είναι σύμφωνες με τις εκτιμήσεις της αμερικανικής κυβέρνησης.

Οι πύραυλοι Tochka χρησιμοποιούνται από τις ουκρανικές ένοπλες δυνάμεις οι οποίες είναι και ο μεγαλύτερος χρήστης τους καθώς η Ρωσία έχει αποσύρει τα συγκεκριμένα πυραυλικά συστήματα και τα έχει αντικαταστήσει με πυραύλους Iskander.

Σημειώνεται ότι οι Ουκρανοί είχαν χτυπήσει αμάχους στο Ντονέτσκ με πύραυλο Τochka και στις 14 Μαρτίου όταν σκοτώθηκαν 30 άμαχοι.

Ήταν ένα έγκλημα πολέμου, το οποίο η Δύση υποβάθμισε δια της γνωστής μεθόδου της «σιωπής» ή της «χαμηλόφωνης και μικρής διάρκειας συζήτησης» για να μην εντυπωθεί στον εγκέφαλο των πολιτών των δυτικών κοινωνιών.

 

> www.prone   

Σχόλια

(Εδώ Κλίκ)*** Επιλέξτε αναρτήσεις ανά Εβδομάδα*** (κλίκ εδώ)

Εμφάνιση περισσότερων

Δημοφιλείς αναρτήσεις

ΕΚΤΑΚΤΟ: Οι Ρώσοι ισχυρίζονται ότι συνέλαβαν Αμερικανό στρατηγό στην Μαριούπολη – Ποιος λένε ότι είναι

ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΠΕΡΚΕΡ ΠΡΟΣ ΠΕΛΟΣΙ : "ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ"

ΣΚΥΘΟΠΟΛΗ = Τό Πρώτο Γκουαντάναμο` !!! 341 μ,χ ΓΙΑ 20 χρόνια `Εσφαζαν `Ελληνες.

Ο ΠΟΥΤΙΝ ¨ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ" ΑΝΟΙΞΕ ΤΙΣ ΡΟΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΚΑΙ "ΕΡΙΞΕ "ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ....!!!

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΤΡΕΙΣ....ΚΥΡΙΕΣ...????? ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΚΡΑΤΩΝ..... ΤΥΧΑΙΟ...???

Επιστρέφει η ηρεμία στα νεοσύστατα σύνορα του Ντονιέτσκ και του Λουγκάνσκ με την Ουκρανία

ΕΚΤΑΚΤΟ: ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΕΜΠΛΟΚΗ...O Στρατός της Ρουμανίας μπήκε στην Μολδαβία και κατευθύνεται στη ρωσική Υπερδνειστερία

Γιατί δέν κάνει τήν 'Λαϊκή Συναυλία του" σέ έναν εκκλησιαστικό χώρο, σάν καλός Χριστιανός...!!!

ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΑΛΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ : "ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΙ...ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΤΟΝ ΙΟ"

Επιστροφή